Insomniac Maniac

Foto: ©Sylvilel

Hvis man ikke vil skrive synes-synd-på-seg-sjøl-innlegg så burde man kanskje heller ikke blogge når man er influensisk. Men hey, siden når har jeg holdt meg for god for en liten selvmedlidenhets-trip?

Slapp av, jeg skal ikke rante, bare filosofere. Tror jeg. Kanskje. Vet ikke.

Mbwahaha.

Nei. Seriøst.

Eller ikke seriøst, kanskje dette ender opp som noe helt annet.

Lenge siden jeg gjorde en stream of consciousness-greie. Leeeeenge siden. Kanskje det er det jeg trenger.

Ikke selvmedlidenhets-trip.

Æsj, nå veit jeg ikke lenger hva jeg tenker å en gang. Alt er bare mos jo. Saus. Eller grøt.

Hvorfor snakker vi alltid om mat når vi snakker om noe ustrukturert?

Jeg er i allefall ustrukturert. Flere har spurt om jeg har ADHD. Jeg begynner å tro det selv snart. Men det er en diagnose som forklarer stort sett hele livet mitt på veldig plausible måter, så hvorfor ikke? Det kunne vært interessant å testa. Sett hva som skjedde.

Mwa mwa mwa mwa mja mje mjæ mja.

Sånn ser det ut i hodet mitt noen ganger. Ikke noe spesielt, bare mye støy. Mye mas. Mye lyd. Mye ææææææææ. Mye iiiiiii. Mye hahahahahahahahaha!

Jeg pleier å sverge på at jeg ikke er gal. Men kan jeg egentlig det, tror du? Kan jeg si at jeg ikke er gal?

Tihihi.

Nei nå begynner jeg snart å le her. Sånn seriøst. Skikkelig manisk latterkrampe på vei, holde seg fast!

Er det meg selv jeg ler av? Eller er det manien som ler av seg selv?

Hmm.

*klø seg under haka*

Godt spørsmål.

Flirer litt mer, jeg. Dette er en sånn få-det-ut-mens-det-står-på-eller-gå-glipp-av-sjansen-for-alltid-situasjon. Disse tankene tenkes instinkitvt og ukritisk.

Weeeeejejejejejey!

Ikke le. Dust. Nei ikke du. Jeg. Eller - du også. Dust.

Sånn ja.

Eller - nei.

Jo?

Ser du? Åssen det ser ut? Inni her? Fullstendig kaos. Men det er greit, det. Akkurat nå var det deilig. Grenseløs, hodeløs, sauefjøs, tøtta nøs.

Jeg nøs faktisk. Tror du meg ikke?

Se her:

Eller forresten, glem det. For mye snørr.

Synes ikke synd på seg selv mer. Eller jo?

Jo. Joda. Helt sikkert. Bare ler av det. Bedre å le enn å gråte? Eller er det det? Kanskje man trenger å gråte. Kanskje gråt vasker sjela rein. Hvis jeg har sjel. Har jeg det?

Hm.

Hm.





Kommentarer

  1. Tru det eller ei, men dette kjente jeg meg veldig godt igjen i. MY GOD det der støyet inni hodet som bare aldri slås av er til å bli gal av, faktisk. Jeg kjenner meg også veldig igjen når jeg leser om ADHD, og jeg trur nok det kan være noe i det, men så har jeg så fryktelig dårlig erfaring med å gå til legen for psykiske issues at det nok blir ei stund til at jeg får undersøkt det – om jeg i det hele tatt får undersøkt det, mener jeg.

    Men åh. Influensa suger.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Nyheter i fleng, pluss en tekst

Conversations With My Inner Critic #1

"Hva skjer'a?"